A Sto SE & Co. KGaA immár negyedik alkalommal nyerte el a világpiacvezető címet hőszigetelő rendszerek területén.
A Wirtschaftswoche minden évben olyan középvállalatokat tüntet ki, amelyek növekvő piacokon működnek, jelentős mértékben fektetnek be a kutatás-fejlesztésbe, és erőteljes nemzetközi tevékenységet folytatnak. Az értékelés során fontos szempont a stabil pénzügyi háttér és a márka ismertsége is. A 2025-ös világpiacvezetői cím odaítéléséhez a következő feltételeknek kellett megfelelni: a legnagyobb vagy második legnagyobb piaci részesedés, legalább 50 millió eurós éves árbevétel, amelynek legalább fele három kontinens piacairól származik.
„Ez az újbóli elismerés bizonyítja, hogy még a jelenlegi gazdasági nehézségek közepette is képesek vagyunk megőrizni a helyes irányt” – hangsúlyozta Rainer Hüttenberger, a Sto igazgatótanácsának elnöke. „Bár a piacon jelentős visszaeséseket tapasztalunk, a Sto továbbra is elkötelezett a nemzetközivé válás mellett, miközben különös figyelmet fordítunk a fenntartható megoldások fejlesztésére. Ez a siker a közel 5900 munkatársunk elhivatott munkájának eredménye.”
A Sto továbbra is azon dolgozik, hogy innovatív megoldásaival hozzájáruljon a fenntartható jövőhöz, és erősítse vezető szerepét a nemzetközi piacon.
Kedves Partnerünk!
Ismét eltelt egy év, tele sikerekkel, örömökkel!
Igen, évről-évre egyre nagyobb kihívások elé állít minket az élet, egyre több akadályt dob az utunkba. Ehhez a rögös úthoz kívánunk most Önnek sok erőt: győzze le hittel, bátorsággal, kitartással és legyen 2025-ben őszintén boldog és töretlenül sikeres!
Boldog újévet kíván Önnek a Sto csapata!
A Sto továbbra is világpiaci vezető a homlokzati hőszigetelő rendszerek területén
A "Wirtschaftswoche" elemzése szerint a Sto SE & Co. KGaA továbbra is világpiacvezető a homlokzati hőszigetelő rendszerek terén. A stühlingeni székhelyű vállalat ezzel megvédte globális vezető pozícióját.
A "Wirtschaftswoche" minden évben díjazza a közepes méretű globális piacvezetőket. Ezek a vállalatok számos pozitív tulajdonságot egyesítenek magukban: gyorsan növekvő piaci szegmenseket foglalnak el, innovációba fektetnek be és nemzetközi szinten tevékenykednek, figyelmet fordítanak a stabil pénzügyi struktúrára és karizmatikusan fejlesztik márkájukat. E vállalatok közül sokan családi vállalkozások. Az üzleti magazin most a World Market Leaders 2024-et díjazta. A cím elnyerésének feltételei: Legmagasabb vagy második legmagasabb piaci részesedés, 50 millió eurónál nagyobb éves forgalom, amelynek fele külföldön, legalább három kontinensen keletkezik. "Ez az újabb díj azt mutatja, hogy előrelátóan cselekedtünk és jól kezeltük a válságot" - mondta Rainer Hüttenberger, a Sto vezérigazgatója. "Profitorientált növekedési pályánk során a további nemzetköziesedésre, a kutatásra és fejlesztésre, valamint a fenntarthatóságra összpontosítottunk. A Sto-nál mindenki támogatja ezt a megközelítést. Mintegy 5900 alkalmazottunk elkötelezettsége tette lehetővé ezt a sikert."
Szenvedéllyel építeni. Tudatosan építeni.